? ??????????????Creative Mind? ????? ?? ???Rating: 4.3 (127 Ratings)??794 Grabs Today. 20530 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Love Scribbles (Pink)? ????? ?? ???Rating: 4.5 (35 Ratings)??787 Grabs Today. 26946 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, November 3, 2009

peksa2

8.11 ataw 9.11 niy da stat final exam...
cepat gakler masa ni jalan..
buktinya?
aku blom bsedia dri apa segi pown...
siap dok bleh men frenster,tagged, n update blog g...
apa punya akal ni keja na men ja...
tak men itenet men pulak nset...

owh ya entri ni ditulis kol 12.56 pagi...
aku ngah tunggu along edy kol...
aku saja soh dya kol aku,tamaw kol dia...
aku merajuk kat dia.. huh...
tapi aku pahamla org na spm memang kuwang masa...
takley la na slhkn dya sangat...
napa lak aku na bz lebey?
bukan balak aku pown nak amek kesah ngat...
maybe bab da mcm abang sdiri kowt...
tapi aku memang pelik la rasa...
cam na nak habaq pon aku tataw...
tapi aku cam lupa plak na peksa ka apa...
nampak sangat ta ambk iktibar pengalaman lepas...
astaghfirullahalazim... lailahailallah...
bila anak dara ni na betaubat??
na tunggu bjanggut alamat mati pown tak jugak...
na tunggu kucing btanduk, wallahualam..
na tunggu ko tumbuh tanduk, alamat aku tengok ko trus aku inalillah..
dah tu masa mana na taubat?
hanya ALLAH yang maha menentukan...
siapa kita na mempersoalkan kunfayakun?

owh ya atiqah dok soh aku miscol mr.csi tu...
taw dak kenapa nama mak dya boh melayu aku tukaq jadi owg puteh??
sebab dya dok sorok identiti dya...
tue yang kluaq mai nama csi kat drama tv tue...
kalo yang bekenaan baca, soh la csi tue tunjuk diri dya...
ingat ni zaman kanak2 ribena g ka dok men acilut...
aku na respon pa pown aku tataw bab ta kenal owg dya...
aku da amek iktibar da jangan cepat percaya ngat...
selagi aku ta kenal org tue sdiri...
kalo da tertipu nanti sket ati susah na carik ubat plak...
ta kesian ka kat aku ni dok tetanya2 sapa bdak nie?
ish budak ka? tua dari aku tu..
hmmm.... anybody help me please?
pujuk csi mai jumpak aku atau at least tunjok muka kat aku...
aku tak suka la do layan misteri nusantara niey...
na kata pa pown kata la...
tapi sapa pown akan leteyh dan rasa na taw gak...
kalo da insan dok wat ulangtayang csi versi malaysia..
mesti akan leteyh jugak..
so aku da tataw da na tulis pa,blah lu....assalamualaikum...

p/s: da pukol 1.17 pagi, along memang ta col adq kowt? sah mungkir janji... hate u... u tipu aku...
ok adq tipu, adq ta benci along... adq da akal,taw along bz...sok skola pagi plak.. jumaat niy
masak la along... along,ta ley cakap kat phone, adq feymeskan along kat sini... ta lama da
na spm, tepat 2 minggu dari skunk... gud luck along,adq doakan along sukses... jazakallah...

0 comments: