? ??????????????Creative Mind? ????? ?? ???Rating: 4.3 (127 Ratings)??794 Grabs Today. 20530 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Love Scribbles (Pink)? ????? ?? ???Rating: 4.5 (35 Ratings)??787 Grabs Today. 26946 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, September 1, 2009

datang dan pergi, kamu masih aku ingati

aku masih ingat dan aku belum lupa...
ko suma ingat tak lagi kawan-kawan kita??
yang datang dan pergi pula...
ko suma ingat tak lagi dulu ada antara kita ni bukan dari sini??
ko ingat lagi tak camna kita suma bley ada kat sinie???
aku ingat...
aku bukan dari sini pon asalnya,
aku pon budak 1a6 yang pindah ke sini...
malah sebenarnya aku sorang jew bekas student 1a6,
yang still ada kat kelas ni..
asalnya f
arah hannah dan syazana patut masuk kelas ni,
tapi farah hannah pilih 1a3,
syazana pilih 1a6...
tak pa la depa ada pilihan nama depa 2 kelas..
aku niyh???
nama aku ada 1 sahaja..
waktu umum kat pehimpunan memang takda nama 1a6..
tapi betapa bengangnya aku dengan pihak pengurusan waktu tue,
selepas aku turun ke 1a4,
cekgu kelas masuk dan ambik nama,
n guess what!!???
NAMA AKU DISEBUT DALAM SENARAI 1A6
n my classmate told teacher,
i moved from d class,
and sadly they dn know which class i went into..
so cekgu dh takleh wat pa,
melainkan potong nama aku dari senarai tue,
yeah as simple as that,
i'm thrown away from d class..
n i know d story only after 2 weeks,
at that time even if i go and shout at the staffroom,
nobody can help coz teacher had confirmed out d list...
i'm getting crazy with all that nonsense,
u'll never know how i feel,
i just hate everything that time...
so,in d end i accept d truth,
i've to stay in 1a4...
and soon i get to know them better,
and i felt d class is not bad at all!
i just love everything,
and
now i won't be able to stand without their support!!

hmmmm.... takat tue dah la cita pasal aku,
now aku nak tunjuk kat ko suma sorang kawan kita...
yang dah pindah...



amacam??
kenay ark???
sure la kenal kan...
inilah dia puteri...
aku banyak belaja dari dia...
aku cakap dengan ikhlas dia memang kawan,
seorang kawan yg bek dan sentiasa menyeru ke arah kebaikan..
skang dia skola kat sebuah skola convent,
tapi aku tak ingat nama skul tue...
for sure aku da sikit cita yang dia citakan kat aku..
kat skola ni all gurlz and diowang anti kapel..
diorang jenis yang 'lelaki nak dekat,jangan harap'
n kalw ada antara depa yang nak kapel,
satu klas tue akan wat donno dan tak layan kat org tue...
it means that they are carrying out a rule,
which strictly forbid couple..
secara simplenya dewang ni akan boikot org yg kapel,
diorang cam fokus bab blajar la..
so aku rasa 80% bdak skola ni takley tahan dok sana,
coz mostly minah skola ni ada pakwe..
mungkin takda tapi layan jugak sebenarnya..
cm puteri ok r sebab dia pon alim takda pakwe2 suma niyh..
hmmm aku takley bayangkan kalw kelas ni wat rule tue...
aku sendiri sebenarnya 50-50..
separuh hati aku suka rule tue
separuh lagi aku tak suka rule tue bab ganggu privasi..
whateva, janji bukan skola i sudahler

0 comments: