? ??????????????Creative Mind? ????? ?? ???Rating: 4.3 (127 Ratings)??794 Grabs Today. 20530 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Love Scribbles (Pink)? ????? ?? ???Rating: 4.5 (35 Ratings)??787 Grabs Today. 26946 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, September 5, 2009

grrrr... gamez or homework??????

assalamualaikum....
bagi gua soklan nie lagi susah dari soklan exam daaa..
bukan masalah takreti nak jawab...
tapi camna nak kasik jwpn yg JUJUR...

gua suka gamez.........
sangat sangat sangat suka.. tapi gua jugak takut...
keja gua taksiap game punya pasal..
haru tue...

itula sebenornya problem yg almost sumer bebudak baya kita nie hadapi,
termasuklah dengan gua nie skali bab gua ni bukan dak bek ngat pon...
gua pon sme jew kepala gua ngan sumer org,....
gua pon jenis yang minat10x game,lagu,comics....
hahahaha tue sumer benda yang slalu kacw kita nak blaja...
dengr lagu bez ralit plak...
kuar lagu borink gua tido trus,...
tak ke haru namanya idop gua nie??

kawan gua bley wat xcaya bila gua kata gua minat game???
lu ingat gua maw auta lu ka...
sori gua tarak masa maw kelentong lu...
tanya la mak gua yang dah letey dah dok pesan,
'nurul, keja skola siap dak gi tu??'
tapi anak tunggalnya nie prangai tetap tak ubah2...
aiseyman...

so gua tataw maw buat pa..
akhir2 nie gua pon balik2 ngadap pc,
dah syok sangat nak pakai spek mata kot anak cekgu rosli nie,
tak pon dah teringin nak soh teacher nafisah belikan spek..
ha'ah...

0 comments: